fbpx

KURSUS I FREMTIDSFORSKNING

  • VIL DU LÆRE AT SPOTTE TRENDS OG AT FORUDSE FREMTIDEN?
  • UDSTYRES MED REDSKABER, DER GØR DIG I STAND TIL AT SKABE FORANDRING OG INNOVATIVE LØSNINGER?
  • LÆRE HVORDAN DU KAN SKABE DIN EGEN FREMTID?
TILMELD DIG KURSUS I VEJLE LÆS MERE HER

Pernille Høgh Johnsen ved en ting eller to om at formidle og designe med fremtiden for øje. Hun er strategisk designer og har siden 1999 udviklet strategi, koncepter og visuel identitet for mange forskellige virksomheder og brancher.

Pernille har været tilknyttet Future Navigator siden 2014, først i form af sit strategiske design-falkeblik, og i dag også som fremtidsforsker og underviser på kurset i fremtidsforskning i Vejle.

Pernilles ekspertise består i at levere paskram, det vil sige at kunne tilføre lige det, der mangler mest. Det gør hun igennem en trendbaserede og metodisk tilgang til strategi og design og ved at tage udgangspunkt i virksomhedens værdier, vision og ambitioner. Desuden slår Pernille på, at design skal mærkes, hvorfor hun ser sin empati og intuition kombineret med sin viden og erfaring som sit stærkeste værktøj.

Pernille viser en høj grad af professionalisme og dedikation i alt, hvad hun giver sig i kast med, og er mere til de langvarige (og konfliktfyldte) relationer end de flygtige bekendtskaber. Et tæt og effektivt samarbejde samt en dybdegående forståelse for sin kunde (samarbejdspartner) er, uden at prale (for meget), kimen til Pernilles gode og bæredygtige resultater.

Pernille forstår nemlig om nogen at kombinere det kendte med det ukendte, det gamle med det nye, og anvende trends og omverdensforståelse til at identificere nye muligheder, skære ind til benet, nytænke værdier og skabe sammenhænge mellem design, ord og handling.

Kort sagt skaber Pernille visuelle strategier, der rækker ind i fremtiden, og omsættes i nuet.